20 Haziran 2010 Pazar

CANIM BABAM...

Çok şanslı bir insanım ben!

Çok güzel bir evde doğdum ve çok güzel bir aileye sahibim…
Çok güzel bir annem ve çok sevdiğim üç kardeşim ve dünyalar güzeli bir yeğenim var…

Ve dünyanın en mükemmel babasına sahibim…
Bütün babalar mükemmeldir aslında evlatları için ama ben, bugün bencillik yapıp, canım babama seslenmek istiyorum…

Bugün babalar günü ve aslında ben anneler günü, babalar günü gibi günlerle ilgili yazmaktan hiç hoşlanmıyorum. Kayıpları olanlar adına samimiyetsiz buluyorum bugünleri, perakende sektörünün maşaları gibi görüyorum böyle günleri ama bu sene farklı hissettim…

Bizler, duygularımızı çok rahat dile getiren, gösteren bir millet değiliz... Hep gizli yaşarız, göstermek istemeyiz… Sarılmayız, öpmeyiz, anlatmayız…
Artık haykıralım birazcık…

Çok seviyorum, babacığım seni…
O kadar güzel ki senin kızın olmak.

Çocukken benimle saatlerce oynadığın günlerden birinde annemin kristal vazosunu kırmıştım ve sen suçu üstüne almıştın, annem bana kızmasın diye; işte, hayatım boyunca da öyle korudun beni…

Bu yaşımda bile hafif ateşim çıksa gece kalkıp, beni kontrol ediyorsun biliyorum ve o kadar güzel ki bunu yaşayabilmek…

Hayatta yapmak istediğim, yapmayı düşündüğüm, aklımdan geçirdiğim her şeyi yapmam için hep şans verdin bana. Hep önümü açtın yapmak istediklerim için…

Başarısız olup, döndüğüm zamanlarda ise hiç başarısızlıkları gündeme getirmedin; yeni bir şans açtın her zaman…

Sadece bana değil, kardeşlerime de her türlü şansı ve fırsatı verdin her zaman, bazen imkânlarını zorlaman gerekse bile herhangi bir şeyin içimizde kalmasına asla izin vermedin…
Ama bunu yaparken de asla hayal âleminde yaşamamıza izin vermedin. Bizler hayatın gerçeklerini öğrenelim diye de her zaman gerçek hayatı gösterdin bize…

Belki bizler sana istediğin şeyleri veremedik ve seni birçok kez hayal kırıklığına uğrattık ama hepimiz seni çok seviyoruz ve her şeyden de öte bizi bu kadar çok sevdiğin için çok şanslı olduğumuzu biliyoruz…

Biz, sana ve anneme sahip olduğumuz için çok şanslıyız…
Bizim babamız olduğun için çok teşekkür ederiz…

Evet, güzel babam; senin ve tüm babaların, babalar gününü kutluyorum…

Tüm babalara evlatlarıyla geçirecekleri sağlıklı ve huzurlu uzun seneler diliyorum…

Sevgiler…

Hiç yorum yok: